Mina älskade tjejer

Jobbat på min brorsdotters dagis idag och gudars va jag älskar den tjejen! <3
Hennes mamma kom och hämtade henne och hade med min andra pingla till brorsdotter. 5 månader gammal redan och sjukt underbar!
Tänk va syskon kan vara olika. Lillfisen väger över 7 kg och det vägde verkligen inte den stora vid samma ålder. När storfisen va 6 månader hade hon en rosa jacka i storlek 62, har jättesöta kort med den på och den hade lillfisen nästan växt ur vid 3 månaders ålder. *hihi*

Nästa vecka åker jag till Irland och det känns allt för snart. Inte redo!! *haha*
Strax därefter Göteborg. Göteborg igen i juli och sen även i augusti. Sommar och nöjen står på schemat. Gillart! :D
Kanske blir det Sthlm där en sväng i juli också, Allsång och bebisgos. Om kusinbebisen har hittat ut innan dess vill säga. :P

Imorgon blir det en kort dag med jobb, endast 3 timmar på eftermiddagen.
Känner att John Blund börjar komma, så får se hur länge jag orkar hålla mig vaken ikväll. Borde dock lägga mig snart, för vet ju aldrig om jag blir inringd på annat ställe på morgonen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0