De är complete igen!!!!!

Den 29 april va jag och såg på NKOTBSB's livesändning som de hade på 300 biografer världen över och via webben. Vi va sammanlagt 4 pers på stället jag va på.. *haha* Men som jag njöt av att se konserten. <3 Va osäker på om jag skulle gå först eftersom jag ska se dom live två ggr, men ångrar mig verkligen inte!

Backstreet Boys berättade tre fantastiska nyheter under kvällen. Verkligen helt fantastiska!!

 1. AJ och Rochelle är gravida och väntar sitt första barn.
 2. Killarna går in i studion igen under sommaren för att spela in ett nytt album.
 3. Och de har då KEVIN med sig!!!


Just den här biten av konserten är den enda som jag kollat på om och om igen. Älskar att höra orden om att Kevin kommer tillbaka. Ryser och ler varje gång. Spetsa öronen vid 0:50 och lyssna! Amazing!!



Innan va jag bombsäker på att Kevin skulle va där och sjunga med i en låt. Men kvällens nyhet va så otroligt mycket bättre.
Jag grät när Kevin slutade för snart 6 år sen och mina ögon va inte torra när jag hörde detta. :P Längtar tills nya låtarna släpps, då man får höra hans röst där den hör hemma och de första bilderna från photoshooten för kommande albumet.
Är löjligt glad över det här, men trodde inte att jag skulle få se den karln igen. <3

Och AJ's nyheter, att han och hans Rochelle väntar sitt första barn. Är jätteglad för deras skull!
Han tror på en flicka och det vore väl ändå på tiden. Brian, Howie och Kevin har en pojk var och det skulle inte förvåna mig om även detta blir en. Ödet som säger att det en dag ska bildas Backstreet Boys Jr. :P Kommer bli en söt bebis i vilket fall. :)

 - 10 dagar till Malmö och 11 dagar till Oslo -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0