Westlife - efter 7 års väntan!!

När vi ändå tar fantastiska nyheter så är det lika bra att fortsätta. :P

12-14 maj - NKOTBSB i Malmö och Oslo
20-23 maj - London tillsammans med kusin
21-24 juni - WESTLIFE i Dublin!!!!!!!!!!!!
29 juni-1 juli - Göteborg med familjen

Har haft spenderarbyxorna på mig, men oj vad det längtas!
Att jag ska få se Westlife har nog inte riktigt gått in. Jag lär väl fatta det först när jag sitter på min stol i arenan och ser alla andra tusentals fans. Kommer bli en tårfylld konsert, 7 års väntan och deras allra sista turné. Glädje och sorg på samma gång. <3
Hoppas fortfarande på att de ska komma till Sverige också, året är ju inte slut och då inte heller hoppet. :)

Jag ska se Westlife!!!!! *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0