Onsdag

Nu är även onsdagen förbi och jag ska gå mot sängen.
Idag har jag bara jobbat på förmiddagen, men både måndag och tisdag har varit hela dagar. På måndagskvällen va jag helt slutkörd. La mig 20.30 och gick upp 8.30.. Behövdes verkligen! *haha* Ikväll va det även en vikarieträff mellan 18.00-20.00 som jag och faktiskt de flesta som jobbar som vikarie inom barnomsorgen va på. Vi är dock inte mer än runt 30 pers.
Mötet va faktiskt inte så tråkigt som jag trott, utan rätt givande. Positivt överraskad med andra ord. :P

Imorgon har jag hittills bara jonn 9.00-11.15 och hoppas det håller i sig för har tänkt mig till farmor och farfar en sväng för att hjälpa till med gardinuppsättning.
 
Snart är det lördag och mässa i Karlstad. Ser fram emot att rota bland papper och stämplar i några timmar. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0